programmingadult

ساخت وبلاگ

 

 

یک اتصال راه اندازی کنید. برای اتصال به اینترنت، کامپیوتر شما باید به اتصال اینترنت دسترسی داشته باشد.آموزش کامپیوتر این ممکن است به شکل یک شبکه بی سیم باشد یا ممکن است لازم باشد رایانه خود را مستقیماً به روتر یا مودم شبکه خود متصل کنید. همه اینها به نحوه پیکربندی شبکه در محل شما و قابلیت های رایانه شما بستگی دارد.

رایانه خود را به یک شبکه بی سیم (Wi-Fi) وصل کنید آموزش کامپیوتر . اگر خانه، محل کار یا مدرسه شما دارای شبکه بی سیم است، می توانید از رایانه خود برای اتصال به آن استفاده کنید. اکثر لپ‌تاپ‌ها می‌توانند بدون هیچ مشکلی به یک شبکه بی‌سیم متصل شوند، در حالی که برخی از دسکتاپ‌ها نیاز به نصب کارت شبکه بی‌سیم دارند.

اتصال شبکه سیمی می تواند سریعتر و پایدارتر باشد.  آموزش کامپیوتر اگر رایانه شما از نظر فیزیکی به نقطه دسترسی اینترنت شما (روتر یا مودم) نزدیک است، ممکن است بخواهید از کابل اترنت برای اتصال رایانه خود به شبکه استفاده کنید. این با دسکتاپ بسیار قابل دوام است، زیرا آنها معمولاً بی حرکت هستند. اتصال سیمی مانند شبکه بی سیم تداخلی را تجربه نخواهد کرد و سرعت انتقال بسیار سریعتر است.

مرحله 2 مرورگر وب را باز کنید.

2

یک مرورگر وب باز کنید. مرورگر وب نرم‌افزاری است که به شما امکان می‌دهد صفحات وب را مشاهده کنید، فیلم‌های آنلاین را تماشا کنید، آموزش کامپیوتر  فایل‌ها را دانلود کنید و اساساً هر چیز دیگری را که مربوط به اینترنت است انجام دهید. همه رایانه ها دارای یک مرورگر هستند که به طور پیش فرض نصب شده است - مرورگر وب پیش فرض در ویندوز مایکروسافت اج نامیده می شود و با یک نماد کوچک "e" نشان داده می شود. اگر از مک استفاده می کنید، مرورگر وب پیش فرض Safari است و نماد قطب نما است. همچنین چندین مرورگر جایگزین محبوب از جمله Google Chrome و Firefox وجود دارد.

مرحله 3 آنتی ویروس را نصب کنید ...

3

یک برنامه آنتی ویروس نصب کنید. آموزش کامپیوتر  هر دو ویندوز و macOS دارای محافظت داخلی در برابر ویروس ها و سایر بدافزارها (برنامه های بد) هستند. اگر به تازگی وارد اینترنت شده اید، نصب محافظ آنتی ویروس اضافی برای دور نگه داشتن هکرها و سارقان هویت از فایل های شخصی شما ممکن است مفید باشد. برخی از گزینه های محبوب Malwarebytes، Avast و AVG هستند.

با یک برنامه ضد ویروس، می توانید هر فلش درایوهایی را که به رایانه خود وصل می کنید اسکن کنید.[2]

مرحله 4 با خیال راحت مرور کنید ...

4

هنگام آنلاین با خیال راحت مرور کنید. چیزهای بد زیادی در اینترنت وجود دارد، بنابراین هنگام مرور مطمئن شوید که ایمن باشید. این بدان معنی است که از ارائه اطلاعات شخصی خودداری کنید، فقط از  آموزش کامپیوتر منابع قابل اعتماد دانلود کنید و از ویروس ها، کلاهبرداری ها و سایر فعالیت های غیرقانونی و خطرناک خودداری کنید.

مرحله 5 ارسال ایمیل...

5

ارسال ایمیل. ایمیل یکی از رایج ترین اشکال ارتباطی این روزها است و دانستن نحوه ارسال ایمیل اکنون یک مهارت ضروری کامپیوتری است. شما می توانید یک حساب ایمیل رایگان با انواع خدمات مختلف راه اندازی کنید و می توانید فقط در چند دقیقه ایمیل بنویسید.

مرحله 6 یک پرونده را بارگیری کنید ...

6

یک فایل دانلود کنید.  آموزش کامپیوتر اینترنت مملو از انواع مختلف فایل است که می توانید آنها را در رایانه خود بارگیری کنید. انواع محبوب فایل ها شامل تصاویر، موسیقی و برنامه ها است. هزاران مکان برای یافتن فایل‌ها برای دانلود وجود دارد و راه‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد.

افزایش عملکرد

 

مرحله 1 چاپگر را نصب کنید ...

1

یک چاپگر نصب کنید. اگر در حال راه‌اندازی یک دفتر کار خانگی هستید یا قصد دارید از رایانه خود برای مدرسه استفاده کنید، احتمالاً می‌خواهید زودتر چاپ کنید. نصب چاپگر روی رایانه‌های مدرن بسیار ساده است—شما معمولاً رایانه را از طریق USB به یکی از درگاه‌های USB موجود در رایانه وصل می‌کنید. بسیاری از چاپگرها نیز بی سیم هستند، به این معنی که تنها کاری که باید انجام دهید این است که چاپگر را به همان Wi-Fi یا شبکه سیمی رایانه خود متصل کنید.

مرحله 2 تنظیم یک...

2

یک شبکه خانگی راه اندازی کنید. شبکه‌ها به چندین رایانه اجازه می‌دهند تا با یکدیگر تعامل داشته باشند و اتصال اینترنت مشابهی  آموزش کامپیوتررا به اشتراک بگذارند. اتصال همه رایانه‌ها و دستگاه‌های شما می‌تواند به شما امکان دسترسی سریع به فایل‌ها در همه دستگاه‌ها را بدهد، به هر کسی در شبکه اجازه دهد تا روی چاپگر مشترک چاپ کند، با هم بازی کند، و موارد دیگر.[3] راه اندازی یک شبکه  آموزش برنامه نویسی مقدماتی به روتر یا سوئیچ شبکه نیاز دارد. این قطعه سخت افزاری است که همه دستگاه ها از طریق اترنت یا بی سیم به آن متصل می شوند.

مرحله 3 نصب وب کم...

3

یک وب کم یا میکروفون نصب کنید. یک وب کم به شما امکان می دهد از طریق برنامه هایی مانند Skype و Zoom با دوستان و خانواده در سراسر جهان چت تصویری داشته باشید. اگر از یک لپ‌تاپ مدرن استفاده می‌کنید، معمولاً وب‌کمی دارید که از قبل ساخته شده و آماده استفاده است! در غیر این صورت، می توانید یک وب کم از هر کامپیوتر یا فروشگاه بزرگی خریداری کنید و آن را به یک پورت USB وصل کنید. [تصویر: استفاده از کامپیوتر مرحله 19 نسخه 3.jpg|مرکز]]

مرحله 4 افزودن بلندگو...

4

بلندگوها را اضافه کنید. در حالی که تقریباً همه رایانه های لپ تاپ دارای بلندگوهای داخلی هستند، رایانه های رومیزی تولید می شوندally برای اینکه بتوانید صدا را بشنوید به اسپیکر یا هدفون خارجی نیاز دارید. اکثر کامپیوترها دارای کانکتورهای بلندگو هستند که در پشت برج قابل دسترسی هستند. بلندگوهای کامپیوتر عموما دارای کد رنگی هستند، بنابراین به سادگی دوشاخه های بلندگوهای رنگی را با پورت صحیح مطابقت دهید.

مرحله 5 کامپیوتر خود را به تلویزیون خود وصل کنید.

5

کامپیوتر خود را به تلویزیون وصل کنید. اگر رایانه شما در نزدیکی تلویزیون شما قرار دارد، یا لپ تاپی دارید که می توانید آن را در نزدیکی خود تنظیم کنید، می توانید با نمایش تصویر در تلویزیون، رایانه computer education  خود را به یک دستگاه سینمای خانگی تبدیل کنید. با کابل های مناسب می توانید صدای خود را از طریق بلندگوهای تلویزیون یا سیستم سینمای خانگی پخش کنید.

 

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : برنامه نویسی مقدماتی,;کلاس آنلاین برنامه نویسی,ایرانیان سایبر, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 83 تاريخ : پنجشنبه 21 دی 1402 ساعت: 13:35

مزایای کسب درآمد در نوجوانی

چگونه در نوجوانی کسب درآمد کنیم

نوجوانان امروزی علاوه بر مشاغل  کسب درآمد برای نوجوانان سنتی مانند نگهداری از کودک، خدمات فست فود، و نقش های مشاور در کمپ تابستانی، می توانند از اقتصاد دیجیتال برای کارهای خلاقانه و کنسرت نیز بهره ببرند. این نوع مشاغل به ازای هر پروژه و نه به ازای ساعت پرداخت می شوند، که ممکن است برای نوجوانان آگاه به فناوری ایده آل باشد.

 

بیایید با جزئیات بیشتری درباره انواع مشاغلی که کسب درآمد برای نوجوانان  نوجوانان ممکن است در بازار امروز پیدا کنند که می تواند با علایق آنها مطابقت داشته باشد و با برنامه آنها مطابقت داشته باشد، نگاه کنیم.

اقلام کلیدی

نوجوانان می توانند با مشاغل سنتی مانند نگهداری کسب درآمد برای نوجوانان  از کودک، بریدن چمن، شستن ماشین، یا کار پاره وقت در رستوران ها یا خرده فروشی، درآمد کسب کنند.

فرصت های آنلاین برای کسب درآمد نوجوانان شامل وبلاگ نویسی، برنامه نویسی و مدیریت رسانه های اجتماعی است.

بسته به سن نوجوان و اینکه شغل کشاورزی یا غیرکشاورزی است، قوانین فدرال متفاوتی برای خردسالان شاغل اعمال می شود.

نوجوانانی که در حال کسب درآمد هستند  کسب درآمد برای نوجوانان می توانند اخلاق کاری، مهارت های ارتباطی، مدیریت زمان و مهارت های مدیریت پول را ایجاد کنند.

کسب درآمد همچنین می تواند به نوجوانان کمک کند تا مهارت هایی مانند نحوه باز کردن حساب های بانکی، ثبت مالیات و پس انداز برای دوران بازنشستگی را بیاموزند.

مزایای کسب درآمد در نوجوانی

یافتن شغل به نوجوانان این امکان را می دهد که خرج کنند  کسب درآمد برای نوجوانان و پول پس انداز کنند و همچنین درس های مالی ارزشمندی را بیاموزند که می تواند در طول زندگی به آنها کمک کند. وقتی نوجوانان درآمد کسب می کنند، برای مثال می توانند به پرداخت هزینه تحصیل خود کمک کنند یا به خانواده خود کمک کنند. علاوه بر این، نوجوانان با مهارت‌ها یا علائق خاص می‌توانند به طور بالقوه در یک حرفه شروع کنند. نوجوانان همچنین می توانند استقلال مالی به دست آورند و برای آینده مالی خود پس انداز کنند.

 

نوجوانانی که شغل دارند می توانند کسب درآمد برای نوجوانان  اخلاق کاری قوی و عادات کاری مثبت ایجاد کنند که می تواند در طول زندگی به آنها خدمت کند. کسب درآمد به جوانان مدیریت زمان را می آموزد، مهارت های ارتباطی و مذاکره آنها را تقویت می کند و آنها را قادر می سازد تا حقوق خود را درک کنند.

 

همانطور که از تلاش‌های خود درآمد کسب می‌کنند، می‌توانند در مورد مشاغلی که متناسب با علایق و مهارت‌هایشان است اطلاعات بیشتری کسب کنند. این فرصت های یادگیری می تواند در آینده برای آنها مفید باشد زیرا آنها برای کالج ها درخواست می کنند و به دنبال فرصت های شغلی دیگر هستند.

چگونه در نوجوانی کسب درآمد کنیم

نوجوانان می توانند از راه های مختلفی درآمد کسب کنند، اما این شغل باید با قوانین فدرال و ایالتی در مورد دستمزد، شرایط کار و سایر عوامل مطابقت داشته باشد.

 

 

بخش دستمزد و ساعت وزارت کار ایالات متحده (WHD) قوانین فدرال کار کودکان را برای محافظت از خردسالان شاغل در برابر استثمار اجرا می کند. طبق قانون استانداردهای کار منصفانه (FLSA) حداقل سن برای استخدام 14 سال برای مشاغل غیر کشاورزی است و جوانان زیر 18 سال نمی توانند در مشاغل خطرناک کار کنند.

 

از نظر قانونی، افراد 14 و 15 ساله محدود به کار خارج از ساعات مدرسه هستند. آنها نمی توانند بیش از سه ساعت در روزآموزش آنلاین برنامه نویسی مدرسه یا هشت ساعت در روز غیر مدرسه کار کنند. بعد از 16 سالگی، نوجوانان می توانند با هر برنامه ای کار کنند.2 استانداردهای اضافی برای کارمندان زیر سن قانونی که دانش آموزان تمام وقت، کارآموزان یا با معلولیت زندگی می کنند، وجود دارد.

 

  قبل از اجازه دادن به یک نوجوان برای پذیرش شغل، از قوانین فدرال کار کودکان در وزارت کار ایالات متحده، و همچنین هر گونه قوانین ایالتی و مسئولیت های مالیات بر درآمد که در مورد خردسالان شاغل اعمال می شود، آگاه باشید.

در اینجا چند فرصت شغلی رایج برای نوجوانانی که می خواهند پول در بیاورند آورده شده است:

نگهداری از کودکان

خردسالان می‌توانند از کودکان دیگر نگهداری کنند،  کسب درآمد برای نوجوانان اما برخی از ایالت‌ها محدودیت‌های سنی دارند. 5 پرستاری از کودکان کاری است که مستلزم آن است که نوجوان مسئولیت کافی برای ایمن نگه داشتن یک کودک خردسال دیگر را داشته باشد و بتواند با کودکان ارتباط برقرار کند. برای کسب آمادگی و صلاحیت بیشتر برای این نقش، ثبت نام در یک برنامه آموزشی مختصر نگهداری از کودک را در نظر بگیرید.

 

نگهداری خودرو

پمپاژ گاز، پخش روغن و شستن و پرداخت دستی ماشین نقش هایی هستند که نوجوانان می توانند انجام دهند. اگر نوجوان برای یک تجارت کار می کند، آنها می توانند از نظر جسمی سختگیر باشند و ساعاتی را تعیین کنند. اما، به طور مستقل، نوجوانان همچنین می توانند برای پول ماشین ها را بشویند. نوجوانان مسن تر ممکن است بخواهند کسب و کار خود را به عنوان یک شرکت با مسئولیت محدود (LLC) رسمی کنند تا از مزایای مالیاتی و شغلی پس از رسیدن به بزرگسالی استفاده کنند.

 

کار در مزرعه

طبق قانون فدرال، نوجوانان 13 ساله می توانند  کارهای کشاورزی را خارج از ساعات مدرسه شروع کنند و افراد بالای 16 سال می توانند در هر شغل مزرعه ای در هر زمانی که بخواهند کار کنند. نوجوانان می توانند در مزارع تحت مالکیت یا اداره والدین خود یا شخصی که به جای والدینشان ایستاده است کار کنند. آنها همچنین می توانند در مزرعه هایی کار کنند که والدین خود را استخدام می کنند یا رضایت والدین را دریافت می کنند

 

هر ایالت مقررات اضافی خود را دارد که ممکن است مشاغل و ساعاتی را که یک نوجوان می‌تواند در مزرعه کار کند را محدودتر کند.

 

سرویس غذا

نوجوانان  Ea money for teenagers می توانند کارهای آشپزخانه از جمله تمیز کردن میوه ها را انجام دهند.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : ایرانیان سایبر,برنامه نویسی آنلاین,برنامه نویسی کودکان, نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 35 تاريخ : يکشنبه 10 دی 1402 ساعت: 22:50

 

25 بهترین ایده برای کسب درآمد در یک نوجوان 14 ساله

به عنوان یک نوجوان 14 ساله، ممکن است احساس کند که نمی توان پول درآورد. کسب درآمد برای نوجوانان  شما مهارت های یک بزرگسال مسن را ندارید و به اندازه کافی برای به دست آوردن یک شغل سنتی بزرگ نیستید. پول درآوردن در دوران نوجوانی فقط مربوط به تغییر جیب نیست، بلکه می تواند به ایجاد ثروت مادام العمر و سواد مالی کمک کند. شما باید از همین حالا در جوانی شروع کنید تا خود را برای موفقیت در آینده آماده کنید. ما درک می کنیم که چقدر می تواند سخت باشد، بنابراین تحقیق را انجام داده ایم و این راهنمای جامع را در مورد چگونگی کسب درآمد در یک نوجوان 14 ساله گردآوری کرده ایم.

چگونه به عنوان یک پسر نوجوان 14 ساله با پس انداز برای تحصیل و ماشین حساب در خانه درآمد کسب کنیم

این مقاله ممکن است حاوی پیوندهایی از شرکای ما باشد.  کسب درآمد برای نوجوانان لطفاً برای اطلاعات بیشتر، نحوه کسب درآمد را بخوانید.

امروز، ما به عنوان یک نوجوان 14 ساله به دنیای هیجان انگیز کسب درآمد می پردازیم.

 

از ارائه خدمات در محله‌تان گرفته تا استفاده از استعدادهای  کسب درآمد برای نوجوانان منحصربه‌فردتان برای کسب درآمد آنلاین، فرصت‌های زیادی در انتظار شماست تا آن را کشف کنید.

 

پس بیایید غول کسب و کار درونی شما را آزاد کنیم!

 

چه مشتاق باشید برای جدیدترین ابزارها پس انداز کنید، پروژه اشتیاق خود را تأمین  کسب درآمد برای نوجوانان مالی کنید یا به سادگی استقلال مالی کسب کنید، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم.

 

ما مجموعه‌ای از فرصت‌ها و نکات فوق‌العاده برای چگونگی کسب درآمد در یک نوجوان 14 ساله داریم تا سفر پول‌ساز خود را با پای راست شروع کنید.

 

بررسی معتادان

آیا می خواهید از مبل خود درآمد کسب کنید؟ Survey Junkie روزانه بیش از 40000 دلار به اعضای خود برای شرکت در نظرسنجی های آنلاین پولی پرداخت می کند. سهم خود را همین امروز دریافت کنید

 

در حال حاضر آغاز شده است

فهرست مطالب

انتخاب های سریع

بهترین ایده تجاری مقیاس پذیر - وبلاگ نویسی

سریع ترین پرداخت ها - نظرسنجی های آنلاین

سرگرم کننده ترین کنسرت جانبی - اجرای بازی های ویدیویی

 

 

چگونه در یک نوجوان 14 ساله پول در بیاوریم

بیایید نگاهی به لیستی از موارد مورد علاقه خود برای نحوه کسب درآمد به  کسب درآمد برای نوجوانان عنوان مشاغل پاره وقت و آنلاین برای یک نوجوان 14 ساله بیندازیم که می توانید در مدرسه انجام دهید:

 

1. نظرسنجی آنلاین

نظرسنجی های آنلاین پولی روشی بدون دردسر برای استفاده از تلفن شما برای کسب درآمد است.

 

با ثبت نام در وب سایت های نظرسنجی معتبر، نوجوانان می توانند شروع به تکمیل نظرسنجی های ساخته شده برای کودکان و کسب پاداش یا پول نقد کنند.

 

نظرسنجی ها برای نوجوانان عالی هستند زیرا می توانند با کسب درآمد برای نوجوانان  سرعت خودشان و در اوقات فراغتشان انجام شوند. چند دقیقه در هر زمان طول می کشد تا چند دلار به دست آورید - فوق العاده آسان.

 

با Survey Junkie، هر 13 سال به بالا می تواند امتیاز کسب کند و آنها را برای کارت های هدیه یا واریز پول نقد به حساب PayPal شما بازخرید کند.

 

و با افزایش سن، می توانید به بهترین سایت های نظرسنجی بپیوندید، از جمله:

 

Swagbucks

InboxDollars

نظرسنجی های مارک دار

MyPoints

بررسی معتادان

بررسی معتادان

آیا می خواهید از مبل خود درآمد کسب کنید؟ Survey Junkie روزانه بیش از 40000 دلار به اعضای خود برای شرکت در نظرسنجی های آنلاین پولی پرداخت می کند. سهم خود را همین امروز دریافت کنید

 

در حال حاضر آغاز شده است

2. فیلم ها را تماشا کنید

ما می دانیم که نوجوانان چقدر دوست دارند وقت خود را به کسب درآمد برای نوجوانان  تماشای ویدیوهای آنلاین بگذرانند. اما اگر به شما بگوییم که نوجوانان می توانند در عین لذت بردن از محتوای مورد علاقه خود درآمد کسب کنند، چه؟

 

بله، درست شنیدی!

 

با پلتفرم‌هایی مانند KashKick، نوجوانان می‌توانند زمان نمایش خود را به لحظاتی پول‌ساز تبدیل کنند. این یک موقعیت برد-برد است: تماشای ویدیوهای سرگرم کننده و در عین حال کسب پاداش!

 

KashKick فرصتی منحصر به فرد برای نوجوانان فراهم می کند تا با تماشای فیلم ها، انجام کارهای آنلاین و حتی شرکت در آزمون ها، پول نقد یا کارت هدیه به دست آورند.

 

پول نقد بزرگترین پاداش است! آنها برای تمام کارهای سرگرم کننده ای که قبلاً آنلاین انجام می دهید، پول نقد به حساب شما واریز می کنند.

 

در حال حاضر آغاز شده است

3. بازی های ویدیویی انجام دهید

بازی تلفنی

انجام بازی های ویدیویی می تواند بیش از یک سرگرمی باشد. می تواند راهی برای کسب درآمد بیشتر برای نوجوانان باشد.

 

آنها می توانند کانال بازی خود را در پلتفرم هایی مانند Twitch یا YouTube ایجاد کنند، جایی که می توانند گیم پلی خود را به صورت زنده پخش کنند، نظرات خود را ارائه دهند و با بینندگان تعامل داشته باشند.

 

همچنین، آنها می توانند در مسابقات و مسابقات بازی که جوایز برنامه نویسی آنلاین  نقدی یا کمک هزینه تحصیلی ارائه می دهند، شرکت کنند.

 

و برنامه‌هایی مانند Swagbucks را فراموش نکنید، جایی که نوجوانان می‌توانند به راحتی با بازی‌های تلفن خود درآمد کسب کنند.

 

پاداش ثبت نام 10 دلاری رایگان

Swagbucks

Swagbucks

از همین امروز نظر خود را به اشتراک بگذارید، امتیاز کسب کنید و آنها را با کارت هدیه رایگان یا پول نقد نقد کنید. همین حالا پاداش ثبت نام رایگان 10 دلاری خود را دریافت کنید!

 

در حال حاضر آغاز شده است

 

 

4. وبلاگ نویسی

راه اندازی یک وبلاگ نسبتاً ساده است و می تواند در مورد هر چیزی باشد که می خواهید و با رشد و تبدیل شدن به یک درآمد غیرفعال طولانی مدت رشد کنید.

 

نوجوانان می توانند جایگاهی را که به آن علاقه دارند انتخاب کنند، چه مد، بازی، سفر یا هر زمینه مورد علاقه دیگری، و شروع به تولید محتوای جذاب و آموزنده کنند.

 

پول از تبلیغات، محتوای حمایت شده یا بازاریابی وابسته به دست می آید

 

و منابع رایگانی برای شروع شما وجود دارد - از جمله راه‌اندازی وبلاگ رایگان ما. این بینش ها و راهنمایی های ارزشمندی را برای شروع سفر وبلاگ نویسی شما ارائه می دهد.

 

بوت کمپ وبلاگ خود را راه اندازی کنید

بوت کمپ وبلاگ خود را راه اندازی کنید

دسترسی رایگان به طرح گام به گام ما برای راه اندازی وبلاگی با درآمد 1000 دلار در ماه دریافت کنید.

 

امروز یک وبلاگ موفق راه اندازی کنید

 

5. تصحیح

توجه به جزئیات و مهارت های زبانی قوی ویژگی هایی هستند  Ea money for teenagers که می توانند به فرصتی سودآور برای یک نوجوان 14 ساله تبدیل شوند.

 

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 27 تاريخ : شنبه 9 دی 1402 ساعت: 22:25

برای کوچولوها نیز اپلیکیشنی برای گوشی‌های   هوشمند  کلاس های تابستانی  و تبلت‌ها،  Junior، ساده و بدون  کلام وجود دارد تا در سنین پیش دبستانی، بین 5 تا 7 سال نیز به آن دسترسی داشته باشید.

Scratch همچنین می تواند به ساخت، ساخت بازی ها و کنترلرهای خارجی کمک کند، زیرا می تواند با ابزارهایی مانند Makey Makey، Micro قابل برنامه ریزی: بیت کارت یا اجزای قابل برنامه ریزی لگو ادغام شود. بنابراین، از طریق Scratch، می‌توانیم به یک ماشین اسباب‌بازی فرمان بدهیم یا میمون‌های لگو را با استفاده از Micro: Bit به‌عنوان کنترل‌کننده حرکت دهیم.

انجمن Scratch در سرتاسر جهان پراکنده شده است و بنابراین به راحتی می توان ایده ها، پیشنهادات و پروژه هایی را برای گرفتن و دوباره کار کرد، بدون اینکه از ابتدا شروع کرد. از سوی دیگر، نام اسکرچ از ایده اختلاط پروژه های مختلف مانند دی جی ها با رکوردها گرفته شده است.

ساخت کد توسط  کلاس های تابستانی مایکروسافت

در سال‌های اخیر، یک زبان «بلاک» جدید از دنیای مایکروسافت به نام Make Code وارد شده است که برخلاف اسکرچ، در این مورد برنامه‌نویسی به خودی خود «اجرا نمی‌شود» بلکه به ابزارهای خارجی متکی است و یکی از آنها Minecraft بسیار معروف است. بنابراین کودکان می‌توانند «ابر قدرت» جدید خود را برای Minecraft برنامه‌ریزی کنند یا سناریوهای جدیدی ایجاد کنند، از زبانی ساده، یعنی بلاک‌ها.

با Makecode می توان Micro: bit مانند Scratch و همچنین Circuit Playground Express و یک سری کارت های قابل برنامه ریزی نیز برای بازسازی بازی های سبک دهه 80 مناسب است. با استفاده از مایکروسافت آرکید، در واقع می‌توانیم بازی کوچک خود را برنامه‌ریزی کنیم، طبق یک آموزش یا نه، و آن را روی کارت نصب کنیم تا کنسول قابل حمل خود را بسازیم. برای بازی با خانواده، سایت همچنین پیشنهاد می‌کند (با استفاده از کلاس های تابستانی  برد Raspberry Pi برنامه‌ریزی شده با Makecode) یک پلی استیشن مقوایی یا یک میز قهوه Ikea مجهز به دکمه‌ها و جوی استیک‌های کوچک ایجاد کنید. یک کار خوب برای درگیر کردن پیر و جوان.

برنامه مخترع برای بهترین ها

برای افراد مسن تر نیز ممکن است به فکر ایجاد برنامه های بازی که روی تلفن هوشمند کار می کنند، بیفتند. در این مورد ما App Inventor را توصیه می کنیم، سیستمی مبتنی بر زبان برنامه نویسی Blockly، توسط MTI و توسعه یافته توسط گوگل.

تمام مثال‌های بالا، زبان‌های برنامه‌نویسی واقعی هستند، حتی اگر توسط بلوک‌ها واسطه شوند و بنابراین به زبان‌هایی مانند جاوا اسکریپت یا پایتون قابل ترجمه هستند. به این ترتیب می توان برنامه نویسی را «مثل بزرگترها» به روشی سرگرم کننده یاد گرفت.

KODU، یک  کلاس های تابستانی سیستم بصری

با این حال، تنظیماتی نیز برای ایجاد بازی های ویدیویی وجود دارد که می توانند به همان اندازه سرگرم کننده باشند، بدون استفاده از زبان واقعی. با ماندن در محیط مایکروسافت، Kodu قطعا شایسته ذکر است. در این مورد، ما در مورد کدنویسی صحبت نمی کنیم، زیرا در مورد برنامه نویسی به معنای دقیق آن نیست، اما در مورد امکان ایجاد بازی های ویدیویی از طریق یک سیستم بصری است. بازی هایی که به این ترتیب ساخته شده اند سه بعدی و همچنین با کنسول ایکس باکس سازگار هستند و می توانند انواع مختلفی داشته باشند: مسابقه ای، استراتژیک، RPG، ماجراجویی، پازلی ...

آزمایشگاه نینتندو

اگر بخواهید به جای آن مستقیماً از کنسول برنامه نویسی کنید چه؟ نینتندو "آزمایشگاه بازی ها" را برای نینتندو سوییچ پیشنهاد می کند. در اینجا دستورات، دکمه ها و کاراکترها Nodon نامیده می شوند و باید به یکدیگر متصل شوند تا یک بازی ویدیویی پلتفرم یا یک بازی مسابقه ای یا یک ماشین پین بال ایجاد کنند. کارگاه بازی را می توان به تنهایی، با خانواده و همچنین به صورت آنلاین از راه دور با کپی و اشتراک گذاری آثار دیگران بازی کرد. از بازی به کدنویسی بروید

از بازی به کدنویسی بروید

Scratch یکی از محبوب ترین برنامه های کدنویسی  کلاس تابستانی در جهان برای برنامه نویسی خلاقانه است که پسران و دختران از سن 4 سالگی (همراه با نسخه جوان) تا نوجوانی می توانند از آن استفاده کنند.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : کلاس های تابستانی , نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 137 تاريخ : پنجشنبه 28 ارديبهشت 1402 ساعت: 0:26

باید بدانید که عملکرد ویرایشگر آفلاین Scratch با کلاس های تابستانی  آنچه که قبلا در فصل استفاده از Scratch از مرورگر این راهنما توضیح داده شد، یکسان است. تنها تفاوت در تنظیم زبان در شروع اول است: برای داشتن ویرایشگر آفلاین Scratch به زبان ایتالیایی، روی نماد جهان در بالا سمت چپ کلیک کنید و گزینه ایتالیایی را از منوی ظاهر شده انتخاب کنید.

استفاده از Scratch از تبلت

Scartch همچنین به عنوان یک برنامه در دسترس است اما فقط برای تبلت های مجهز به اندروید و آی پد. علاوه بر این، این نسخه کامل Scratch نیست، بلکه ساده سازی آن برای کودکان 5 تا 7 ساله است که ScratchJr نام دارد.

پس از دانلود برنامه ScratchJr از فروشگاه دستگاه خود، دومی را راه اندازی کنید و با انتخاب یکی از گزینه های موجود بین School، Home و Other مشخص کنید که در آن از ScratchJr استفاده می کنید، سپس روی نماد خانه ضربه بزنید تا به پروژه های خود دسترسی کلاس های تابستانی  پیدا کنید. اگر هنوز هیچ پروژه ای در دسترس ندارید، دکمه + قابل مشاهده در زیر پروژه های من را فشار دهید تا پروژه جدیدی ایجاد کنید.

 

در صفحه جدید نمایش داده شده، دکمه + قابل مشاهده در سمت چپ را فشار دهید تا اسپرایت های جدید اضافه کنید، در حالی که با زدن دکمه + در سمت راست می توانید صحنه های جدید اضافه کنید. علاوه بر این، با فشار دادن روی نماد افقی قابل مشاهده در بالا، می توانید پس زمینه ای را  کلاس های تابستانی برای استفاده برای صحنه های خود تنظیم کنید.

 

با استفاده از دستورات قابل مشاهده در زیر، با این حال، می توانید شروع به ایجاد اولین انیمیشن خود کنید. دانستن اینکه مکانیسم مشابه با آنچه در پاراگراف های قبلی این راهنما توضیح داده شده است مفید خواهد بود.

 

سپس یکی از دکمه های قابل مشاهده در زیر را فشار دهید تا به بلوک های فرمان دسترسی پیدا کنید: دکمه زرد رنگ برای دسترسی به دستورات کنترل و تنظیم شروع انیمیشن. دکمه آبی برای دستورات حرکت؛ دکمه بنفش برای بزرگنمایی، کوچک کردن یا پنهان کردن کاراکترها. دکمه سبز  کلاس های تابستانی برای دستورات صوتی؛ دکمه نارنجی برای تنظیم سرعت و استفاده از دستورات تکرار و دکمه قرمز برای پایان دادن به انیمیشن. در ابتدا خراش بود

اولین مورد، برای طول عمر، انتشار و فوری بودن، قطعا Scratch است. این یک زبان برنامه نویسی "بلاک" است، یعنی دستورات تکه هایی از پازل هستند که با قرار گرفتن در کنار هم در موقعیت مناسب، به بازی جان می بخشند. چه بازی؟ چیزی که قرار است ایجاد کنیم، هر عنصر و هر مرحله را تکه تکه اصلاح کنیم. شما می توانید شخصیت خود را به نام "جن"، سناریو، عناصر تعامل و غیره ایجاد کنید.

 

اسکرچ در سال 2003 از کار گروه مهدکودک مادام العمر آزمایشگاه رسانه MIT به رهبری میچل رسنیک متولد شد و از آن زمان تاکنون بیشترین استفاده را برای آموزش برنامه نویسی به کودکان داشته است. رویکرد گروه مهدکودک مادام العمر (که می توانیم آن را به عنوان "مهدکودک برای زندگی" ترجمه کنیم) رویکردی از تجربه مستقیم، آزمایش، خلاقیت، به اشتراک گذاری است، بسیار دور از "درس کامپیوتر". پیدا کردن "موقعیت مناسب" در قطعات Scratch به این معنی نیست که تنها یک راه حل وجود دارد، بلکه فقط به این معناست که برنامه نویسی، مانند برنامه بزرگسالان، به دقت، توجه به جزئیات و جستجوی خطاها نیاز دارد. محیط اسکرچ امکان بیان آزادانه خلاقیت را فراهم می کند.

چند نمونه؟ یک کودک می تواند انتخاب کند که  کلاس تابستانی شخصیت مورد علاقه خود را در بازی قرار دهد، والدین می توانند بازی های ویدیویی دوران کودکی خود را بازسازی کنند، یا برادر بزرگتر می تواند یک بازی با جدول زمان ایجاد کند تا آنها را به کودک آموزش دهد.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : کلاس های تابستانی , نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 124 تاريخ : چهارشنبه 27 ارديبهشت 1402 ساعت: 22:18

بچه ها به طور منحصر به فردی برای استفاده از  آموزش برنامه نویسی برای کودکان تفکر نوآورانه برای حل مسائل برنامه نویسی دشوار قرار دارند. از آنجایی که برنامه نویسی به عنوان یک رشته هم خلاقانه و هم منطقی است، تمرین آن به کودکان می آموزد که تفکر انتقادی و منطق را در فرآیند خلاقیت خود بگنجانند.

مزایای کدنویسی مشهود است، اما از کدام منابع برنامه نویسی برای ارائه یک مقدمه ملایم باید استفاده کنید؟ بیایید فهرستی از بهترین کتاب های کدنویسی برای کودکان در بازار را مرور کنیم.

کتاب کدنویسی برای کودکان 4 تا 8 ساله آیا به یک آغازگر برنامه نویسی برای دانش آموز دبستانی خود نیاز دارید؟ در اینجا چند توصیه وجود دارد.  HTML برای نوزادان توسط گروه کودکان استرلینگ  نوع: کتاب فصلی محدوده سنی پیشنهادی: 3 تا 5 دانش پیش نیاز: ندارد مهارت های آموزش داده  آموزش برنامه نویسی برای کودکان شده: کدنویسی HTML، ساختار وب سایت آیا فرزند شما توسط iPad شما ترانسفکس شده است؟ چرا HTML برای نوزادان را امتحان نمی کنید؟

این کتاب برنامه نویسی مبتنی بر تبلت برای کودکان، خوانندگان جوان را با یکی از بلوک های ساختمانی اساسی وب جهانی: HTML آشنا می کند. این کتاب رنگارنگ با استفاده از اشکال و رنگ ها به عنوان آنالوگ برای کدهای HTML اولیه، مفاهیم ابتدایی زیربنای زبان برنامه نویسی را به کودکان آموزش می دهد.

Hello Ruby: Adventures in Coding نوشته لیندا لیوکاس  نوع: کتاب کار تصویر و فعالیت محدوده سنی پیشنهادی: 4 تا 7 دانش پیش نیاز: ندارد مهارت های آموزش داده شده: تفکر محاسباتی، حل مسئله آغازگر کتاب لیوکاس، نیمی از کتاب تصویری و نیمی از فعالیت، کودکان خردسال را از طریق ایده‌های اساسی  آموزش برنامه نویسی برای کودکان که زیربنای همه برنامه‌نویسی‌های کامپیوتری هستند، راهنمایی می‌کند.

سلام روبی بدون نیاز به کامپیوتر، دختری به نام روبی را به بچه ها معرفی می کند که مصمم به حل هر پازلی است. روبی با روباه‌ها، روبات‌ها و پلنگ‌ها دوست می‌شود، زیرا تلاش می‌کند تا مشکلات بزرگ را به مشکلات کوچک تقسیم کند. بعد از هر فصل، از بچه‌ها خواسته می‌شود تا با استفاده از تفکر محاسباتی، به روبی کمک کنند تا مسائل را حل کند.

با مطالعه با روبی، بچه‌ها یاد می‌گیرند که از تفکر خارج از چارچوب استفاده کنند و الگوهایی را تشخیص دهند که زیربنای هر چالشی که قهرمان داستان با آن روبرو می‌شود.

25 بازی Scratch 3 برای کودکان: راهنمای بازیگوش برای کدنویسی نوشته مکس وین رایت نوع: کتاب کار گام به گام محدوده سنی توصیه شده: 7 سال به بالا دانش پیش نیاز: ندارد ایرانیان سایبر مهارت های آموزش داده شده: اسکرچ، تفکر انتقادی، حل مسئله، ایجاد پروژه

Wainewright از گرافیک های رنگارنگ و توضیحات ساده استفاده می کند تا به خوانندگان جوان اصول اولیه Scratch 3 را آموزش دهد، یک زبان برنامه نویسی رایگان و مناسب برای  آموزش برنامه نویسی برای کودکان کودکان که توسط آزمایشگاه رسانه MIT توسعه یافته است.

در هر فصل، از بچه‌ها خواسته می‌شود تا بازی‌های کاملی مانند پیچ ​​و خم‌ها، دونده‌های جاده‌ای و بازی‌های دو نفره بسازند که امتیاز را حفظ کنند. بچه‌ها می‌توانند با افزودن انیمیشن‌های ساده و جلوه‌های صوتی، بازی‌های خود را بیشتر جلوه دهند.

Lift-the-Fلپ کامپیوتر و کدنویسی نوشته رزی دیکینز  نوع: فصل و کتاب مصور محدوده سنی پیشنهادی: 5 سال به بالا دانش پیش نیاز: ندارد مهارت های آموزش داده شده: معماری کامپیوتر، برنامه نویسی اسکرچ، حل مسئله

در این کتاب فصلی که با تصویرسازی پشتیبانی می‌شود، بچه‌ها تشویق می‌شوند تا با بلند کردن فلپ‌ها برای آشکار کردن دانش اساسی، نحوه کار رایانه‌ها را «زیر کاپوت» کشف کنند. کتاب دیکنز اصول کد خوب، نحوه عملکرد الگوریتم ها و توابع ساده را از طریق گنج یابی، بازی ها و پازل ها بررسی می کند.

نمونه هایی از نحوه عملکرد برنامه ها از طریق زبان Scratch مناسب برای کودکان بررسی می شود. هر فصل شامل پیوندهای اینترنتی به وب‌سایت‌های سرپرستی شده است که در آن کودکان می‌توانند نکات، ترفندها و ایده‌های کدنویسی را برای پروژه بعدی خود کشف کنند.

DK Workbooks: Computer Coding: مقدمه ای بر کد توسط DK نوع: کتاب کار کدنویسی حدوده سنی پیشنهادی: 6 تا 9 سال دانش پیش نیاز: ندارد مهارت های آموزش داده شده: برنامه نویسی پایتون، حل مسئله، تفکر محاسباتی ایده‌آل برای کدنویس‌های جدید، این کتاب کار DK نحوه عملکرد کد را توضیح می‌دهد و گام به گام به خوانندگان آموزش می‌دهد که چگونه برنامه‌های ساده ایجاد کنند. هر فصل شامل آزمون‌های آموزش برنامه نویسی برای کودکان  مکتوب و یک واژه‌نامه جذاب بصری است که اصطلاحات کلیدی را پوشش می‌دهد. بعد از اینکه فرزند شما آخرین صفحه را ورق زد، توانایی ساخت اپلیکیشن ها، انیمیشن ها و بازی ها را در پایتون خواهد داشت.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : آموزش برنامه نویسی برای کودکان , نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 149 تاريخ : يکشنبه 28 اسفند 1401 ساعت: 20:29

بهترین فعالیت های دوستدار کودک را دریافت کنید ارسال شده   برای شما هفتگی! پست الکترونیک آموزش برنامه نویسی برای کودکان زیپ  ثبت نام  پایتون همه کاره

پایتون یکی از ساده‌ترین زبان‌های کدنویسی برای یادگیری در نظر گرفته می‌شود، زیرا از خطوط کد کمتری برای شروع استفاده می‌کند. برای بچه ها و نوجوانانی که می خواهند سریع شروع کنند و/یا کسانی که علاقه مند به دنبال کردن زمینه های علمی مانند هوش مصنوعی هستند توصیه می شود.

سی شارپ (استفاده شده با یونیتی)بصری/بازی

این زبان بسیار محبوب است و اغلب برای برنامه های کاربردی ویندوز استفاده می شود، بنابراین دانشجویانی که علاقه مند به کار با ویندوز هستند ممکن است این زبان را برای یادگیری انتخاب کنند. این شبیه به جاوا (زیر) است، بنابراین اگر فرزند شما از قبل دانش جاوا را دارد، این ممکن است گام  آموزش برنامه نویسی برای کودکان بعدی خوبی باشد.

زبان های برنامه نویسی متوسط ​​برای کودکان جاوا (استفاده شده در Minecraft) محبوب

جاوا برای کدنویسان متوسطی که به دنبال تقویت مجموعه مهارت های کدنویسی خود هستند، بهترین است. می توانید از جاوا برای اجرای بازی هایی مانند Minecraft یا ایجاد برنامه ها استفاده کنید. جاوا به نوجوانانی که می خواهند درک قوی از برنامه نویسی داشته باشند و کسانی که به اندازه کافی صبور هستند تا برای یادگیری نحو زبان وقت بگذارند، توصیه می شود.

جاوا اسکریپت طراحی وب سایت

این زبان برای دانشجویان علاقه مند به توسعه و طراحی وب عالی است. همچنین یک زبان اصلی برنامه نویسی است. می توانید از آن برای ایجاد یک بازی دو بعدی مبتنی بر وب استفاده کنید. این آخرین وبلاگ از مجموعه سه قسمتی ما در مورد کودکان و کدنویسی است. اکنون که از راه‌های آموزش برنامه نویسی برای کودکان  بسیاری که کودکان می‌توانند از یادگیری مهارت‌های کدنویسی و ابزارها و منابع در دسترس برای شروع یادگیری بهره ببرند، می‌دانید، می‌توانید سفر توسعه وب آنها را با کتاب و سایر مطالب خواندنی تکمیل کنید. در ادامه بخوانید تا 15 کتابی را کشف کنید که می‌تواند یک مقدمه ملایم یا الهام‌بخش بیشتر به همراه کسب مهارت‌های جدید فرزندتان باشد.

بچه ها چقدر زود می توانند کدنویسی را یاد بگیرند؟

پاسخ ممکن است شما را شگفت زده کند. اگر فرزند شما ایرانیان سایبر به الگوها علاقه مند است و به ریاضیات مهارت دارد، ممکن است قبل از برداشتن کتاب فصل اول خود شروع به خواندن و نوشتن کد کند! کتاب‌های کدنویسی بی‌شماری برای بچه‌ها ذخیره شده و برای چیدن در کتابفروشی محلی شما آماده است. اما کدام قفسه ها را برای فرزندتان بردارید؟

مانند سایر رسانه ها، مانند فیلم ها و بازی ها، کتاب های برنامه نویسی که برای فرزندتان انتخاب می کنید تا حد زیادی به سن او بستگی دارد. در این مقاله، ما تعدادی از بهترین کتاب‌های برنامه‌نویسی را برای بچه‌ها در گروه‌های سنی مختلف بررسی می‌کنیم و مهارت‌ها و قابلیت‌هایی را که می‌توانید  آموزش برنامه نویسی برای کودکان انتظار داشته باشید فرزندتان از هر کدام به دست بیاورد، یادداشت می‌کنیم.

اما صبر کنید، ممکن است بپرسید، آیا آموزش کدنویسی به یک دانش‌آموز دبستانی واقعاً فایده‌ای دارد؟ آیا بچه ها نباید مهارت های برنامه نویسی را در کالج یا در ابتدای دبیرستان بیاموزند؟

خوب، آنها می توانند. اما ممکن است بخواهید فرزندتان را تشویق کنید تا مهارت های برنامه نویسی کامپیوتر را زودتر بیاموزد. تحقیقات نشان می‌دهد که برای شروع سریع آموزش کدنویسی کودک، مزایای فوق‌العاده‌ای وجود دارد، زیرا برنامه‌نویسی کامپیوتری می‌تواند به دانش‌آموزان جوان کمک کند تا مهارت‌های تفکر بالاتر و الگوریتمی حل مسئله خود را توسعه دهند.

در سال 2013، محققان دریافتند کودکان مهدکودکی که در یک محیط برنامه‌نویسی شرکت می‌کنند، عموماً «از فعالیت‌های یادگیری جذاب لذت می‌برند و فرصت‌هایی برای توسعه مفاهیم ریاضی، حل مسئله و مهارت‌های اجتماعی دارند». مطالعه دیگری که در سال بعد انجام شد نشان داد که بازی‌های کدنویسی ممکن است درک دانش‌آموزان راهنمایی را در مورد یادگیری محاسباتی تقویت کند - یعنی توانایی آنها در تعیین مشکلات قابل حل.

دیوید دوج، مدیرعامل Codakid، اخیراً برای وبلاگ این  آموزش برنامه نویسی برای کودکان پلتفرم نوشت: «کد نویسی برای کودکان باید تا حد امکان در سنین پایین معرفی شود. نه تنها مهارت‌هایی را آموزش می‌دهد که فوراً در بازار کار فردا مرتبط هستند، بلکه به تقویت مهارت‌ها در تعدادی از زمینه‌های نتیجه‌ای مانند ریاضی، خواندن، املا و حل مسئله کمک می‌کند.»

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : آموزش برنامه نویسی برای کودکان , نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 138 تاريخ : يکشنبه 28 اسفند 1401 ساعت: 20:27

بهترین زیرا: چه آنها یک زبان بلوکی مانند Scratch را  کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان یاد گرفته باشند یا اصلاً برنامه نویسی نکرده باشند، بچه ها همه چیزهایی را که برای ساختن نرم افزار نیاز دارند در این حجم نرم پیدا می کنند. فصل اول دانلود و نصب پایتون و نوشتن و ذخیره برنامه ها را پوشش می دهد. بخش‌های واژه‌نامه و مرجع در پشت این کتاب مفید هستند و حتی پس از اتمام کتاب و می‌خواهند پروژه‌های جدیدی بسازند، باید برای بچه‌ها مفید باشد.

بهترین زیرا: مایک مک گرات، نویسنده پایتون در مراحل آسان، چندین کتاب برنامه نویسی برای سری In Easy Steps نوشته است و کار فوق العاده ای در  کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان ارائه مفاهیم کدنویسی در تکه های کوچک و قابل هضم انجام می دهد. این کتاب به طور خاص برای بچه ها نیست، اما آنقدر خوب سازماندهی شده است که دانش آموزان راهنمایی، به ویژه آنهایی که تجربه ای در زبان اسکرچ یا زبان دیگری دارند، به راحتی می توانند آن را درک کنند.تا پایان این کتاب، خوانندگان می توانند صفحات وب ساده بسازند و برنامه های دسکتاپ را در پایتون بنویسند.

بهترین زیرا: هنگام یادگیری کدنویسی، اولین برنامه ای که کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  اکثر مردم به هر زبانی می نویسند، به سادگی کلمات "Hello World" را روی صفحه نمایش می دهد. تعداد زیادی کتاب برنامه نویسی برای کودکان و بزرگسالان با این اسکریپت ساده شروع می شود. نوشتن آسان است و برنامه نویسان جدید را با برخی از اساسی ترین ویژگی های یک زبان آشنا می کند. این کتاب از آن سنت پیروی می‌کند و به سرعت به مهارت‌های مورد نیاز کدنویس‌ها برای ساختن نرم‌افزار مفید از هر  کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان نوع نیاز دارد.

کتاب های کدنویسی جاوا برای کودکان

جاوا یک زبان بسیار محبوب است که برای ساخت برنامه برای انواع سیستم عامل ها و همچنین دستگاه های اندروید استفاده می شود. همچنین رایج ترین زبان در برنامه های کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  علوم کامپیوتر دبیرستان است.

برنامه نویسی جاوا برای کودکان: گام به گام جاوا را یاد بگیرید و ماشین حساب تعاملی خود را برای سرگرمی بسازید!کتاب های کدنویسی برای کودکان، جاوا

بهترین زیرا: جاوا با دستورالعمل های ساده ارائه شده در اینجا سرگرم کننده و آسان است. خوانندگان نوجوان توضیحی در مورد زبان برنامه نویسی جاوا، دستورالعمل هایی برای دانلود و نصب هر چیزی که برای کدنویسی در جاوا نیاز است، به علاوه راهنمایی کامل برای ساخت کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  یک برنامه ماشین حساب تعاملی دریافت می کنند.

بهترین زیرا: جاوا برای کودکان با هدف ساده نگه داشتن چیزها و ارائه تنها آنچه که برای هر مرحله از مراحل ضروری است را ارائه می کند. فرآیند Rning هر فصل بر اساس مواردی است که قبلاً توضیح داده شد، و بچه‌ها اصول اولیه جاوا را در مراحل کوتاهی که طاقت‌فرسا  کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان نیستند کشف می‌کنند.

کتاب های C++ برای کودکان

C++ تقریباً در هر کالج و دانشگاه بخشی از برنامه درسی علوم کامپیوتر است. این یک زبان سریع و قوی است که در برخی از پیچیده ترین نرم افزارهای موجود استفاده می شود. این ساده‌ترین زبان برای یادگیری نیست (احتمالاً پایتون است)، اما کسانی که به C++ تسلط دارند، نسبت به کسانی که به تلاش‌های کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  ساده‌تر پایبند هستند، بسیار بیشتر در مورد نحوه کار رایانه‌ها می‌دانند.

بهترین زیرا: کتاب‌های «در مراحل آسان» عموماً کوتاه (کمتر از 200 صفحه)، رنگارنگ و ساده هستند. این کتاب نیز از این قاعده مستثنی نیست. نویسنده Mike McGrath C++ را در مجموعه‌ای از درس‌های آسان با نکات تخصصی فراوان ارائه می‌کند تا به خوانندگان کمک کند تا بهترین شیوه‌های برنامه‌نویسی را در حین یادگیری یکی از همه‌کاره‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی موجود اتخاذ کنند. بچه‌ها می‌توانند در مدت زمان کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان  بسیار کوتاهی با این کتاب اصول C++ را بیاموزند و احتمالاً در طول سال‌ها به آن مراجعه خواهند کرد.

بهترین زیرا: این کتاب کدنویسی مختصر و رنگارنگ برای کودکان نشان می دهد که برنامه نویسی C++ چگونه کار می کند. برنامه‌های نمونه دارای کد رنگی هستند تا بچه‌ها بفهمند که بخش‌های مختلف یک برنامه واقعاً چه کار می‌کنند. یک افسانه معنای هر رنگ را در جلو توصیف می کند کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان . به عنوان مثال، کلمات سبز رنگ، یادداشت هستند و بر عملکرد یک برنامه تأثیر نمی گذارند.

کتاب های HTML و CSS برای کودکان

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : کتاب آموزش برنامه نویسی برای کودکان , نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 217 تاريخ : دوشنبه 17 بهمن 1401 ساعت: 21:41

پس از اتمام دانلود، اگر از ویندوز استفاده می کنید، فایل .exe به آموزش برنامه نویسی  دست آمده را باز کنید، روی دکمه Yes و سپس روی دکمه Continue کلیک کنید و منتظر بمانید تا Visual Studio نصب شود. سپس، بخش دستگاه‌های موبایل و بازی‌ها را بیابید، کادر مربوط به زبان برنامه‌نویسی مورد علاقه خود را علامت بزنید (مثلاً توسعه برنامه‌های کاربردی برای دستگاه‌های تلفن همراه با C ++) و دکمه نصب را فشار دهید.

از طرف دیگر، اگر از macOS استفاده می کنید، بسته .dmg به دست آمده را باز کنید، روی نماد نصب کننده برنامه در پنجره باز شده دوبار کلیک کنید و در صفحه بعدی، روی دکمه Continue کلیک کنید. سپس برای نصب مؤلفه لازم برای توسعه برنامه‌های کاربردی بر اساس پلتفرم موبایل Google، کادر کنار مورد Android را علامت بزنید و برای تکمیل تنظیمات، دکمه Install را فشار دهید.

حال، صرف نظر از سیستم  آموزش برنامه نویسی عامل در حال استفاده، اگر یک حساب کاربری ویژوال استودیو دارید، از طریق آن وارد شوید، در غیر این صورت لینک را انتخاب کنید تا از این مرحله اجتناب کنید و مراحل پیکربندی اولیه مختصری که به شما پیشنهاد شده است را دنبال کنید، سپس بر روی دکمه کلیک کنید. ویژوال استودیو را راه اندازی کنید. سپس مورد Create a new project را انتخاب کنید، یکی از قالب های از پیش تعیین شده موجود را برای شروع توسعه برنامه خود انتخاب کنید و روی دکمه Next کلیک کنید.

در این مرحله، نامی را به پروژه اختصاص دهید، مسیر ذخیره آن و نامی را که می خواهید به کانتینر اختصاص دهید با پر کردن فیلدهای مربوطه در صفحه انتخاب کنید. در نهایت بر روی دکمه Create کلیک کنید.

پس از آن، خود را در مقابل ویرایشگر اصلی برنامه خواهید دید: در سمت راست بخش های Solution Explorer و Properties وجود دارد که به ترتیب اجازه می دهد تا ساختار پروژه و ویژگی های عناصر مختلف اضافه شده را در مرکز مشاهده کنید. بخشی را پیدا کنید که قسمت های کد را نشان می دهد، در حالی  آموزش برنامه نویسی که در بالا نوار ابزار و نوار منو با تمام دکمه ها و عملکردهای مفید برای تغییر برنامه شما وجود دارد.

هنگامی که صلاح می دانید، می توانید با کلیک بر روی آیتم File (بالا سمت چپ) و روی کلمه Save [نام پروژه] پیوست شده به منوی باز شده، برنامه خود را ذخیره کنید. سپس فایل مطابق با مسیر مشخص شده در هنگام ایجاد پروژه ذخیره می شود.

آموزش برنامه نویسی اندروید به صورت آنلاین

MIT App Inventor

اگر هنوز آماده برنامه نویسی جدی برای اندروید نیستید، به اصطلاح، با استفاده از ابزارهایی که قبلاً در سطور قبلی به شما گفتم، می توانید اولین قدم های خود را در دنیای توسعه برنامه با خدمات جایگزین بصری تر بردارید. (اما حتی محدودتر).

چیزی که توصیه می‌کنم امتحان کنید MIT App Inventor است که مستقیماً از مرورگر کار می‌کند، بدون نصب نرم‌افزار اضافی بر روی رایانه شخصی، و دارای یک رابط بسیار بصری است. این رایگان است و می تواند با تمام برنامه های ناوبری محبوب استفاده شود. با این حال، برای استفاده آموزش برنامه نویسی  از آن، به یک حساب Google نیاز دارید.

هنگامی که آماده امتحان MIT App Inventor هستید، به صفحه اصلی آن متصل شده و روی دکمه Start new project در بالا کلیک کنید. سپس، نامی را که می خواهید به برنامه ای که می خواهید توسعه دهید اختصاص دهید را تایپ کنید و دکمه OK را فشار دهید. سپس رابط سرویس را با انتخاب ایتالیایی از منوی کشویی مناسب در بالا سمت راست ترجمه کنید.

در این مرحله، توسعه برنامه خود را با استفاده از ویرایشگر بصری که به چندین بخش تقسیم شده است شروع کنید: در سمت چپ لیستی از عناصر و اشیاء وجود دارد که می توانید به رابط برنامه اضافه کنید، در مرکز آن وجود دارد. صفحه‌ای که پیش‌نمایش برنامه را به شما نشان می‌دهد، در حالی که در سمت راست فهرستی از عناصر مختلف سازنده برنامه، منوی با ویژگی‌های اشیاء انتخاب‌شده و دکمه آپلود فایل‌های چندرسانه‌ای وجود دارد.

برای اینکه بتوان عناصر را اضافه کردذهن مورد علاقه شما در رابط برنامه، آنها را از لیست سمت چپ انتخاب کنید و آنها را به سمت بیننده در مرکز بکشید و آنها را در مکانی که ترجیح آموزش برنامه نویسی  می دهید رها کنید. اگر می‌خواهید ویژگی‌های یک عنصر را تغییر دهید، آن را انتخاب کنید و با استفاده از بخش مربوطه در سمت راست، تمام تغییرات لازم را انجام دهید.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : آموزش برنامه نویسی , نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 150 تاريخ : چهارشنبه 12 بهمن 1401 ساعت: 18:17

اسکرین شات نحوه آموزش برنامه نویسی  برنامه نویسی در جاوا را نشان می دهد

اگر می‌خواهید برنامه‌های جدیدی را برای اندروید برنامه‌نویسی کنید، می‌توانید از Eclipse IDE نیز استفاده کنید: برنامه‌ای برای توسعه و کامپایل برنامه‌های مبتنی بر جاوا است. با ویندوز، macOS و لینوکس سازگار است. با استفاده از آن در ارتباط با افزونه رایگان ابزار توسعه اندروید (ADT)، می توان از آن برای اهداف این راهنما استفاده کرد. لازم به ذکر است که در نگاه اول، استفاده از آن دقیقاً آسان نیست، اما فقط کمی تمرین کافی است تا بدون مشکل شروع به تسلط بر آن کنید.

برای دانلود Eclipse IDE در رایانه شخصی خود، به وب سایت برنامه بروید و ابتدا بر روی دکمه دانلود 64 بیت و سپس روی دکمه دانلود کلیک کنید.

پس از اتمام دانلود، اگر از ویندوز استفاده می کنید، آرشیو ZIP حاصل را در هر پوشه ای استخراج کنید، نرم افزار Eclipse را در داخل آن راه اندازی کنید و روی دکمه های Yes و OK در  آموزش برنامه نویسی پنجره ای که می بینید روی دسکتاپ ظاهر می شود کلیک کنید.

در عوض، از macOS استفاده می‌کنید، بسته .dmg به‌دست‌آمده را باز کنید و نماد برنامه را به پوشه Applications در رایانه خود بکشید. پس از آن، روی آن کلیک راست کرده و مورد Open را از منوی ظاهر شده انتخاب کنید تا با دور زدن محدودیت‌های اعمال شده توسط اپل بر روی برنامه‌های توسعه‌دهندگان غیرمجاز (عملیاتی که فقط باید در ابتدا انجام شود، برنامه شروع شود. شروع).

در این مرحله، صرف نظر از سیستم عامل مورد استفاده، صبر کنید تا نرم افزار بارگذاری و شروع به کار کند. سپس در پنجره باز شده روی "x" واقع در کنار آیتم Welcome کلیک کنید.

اکنون باید نگران نصب ابزار توسعه آموزش برنامه نویسی  اندروید باشید: برای انجام این کار، روی آیتم Help، واقع در بالا سمت چپ کلیک کنید و از منوی باز شده، مورد Install New Software را انتخاب کنید. در پنجره بعدی، آدرس http://dl-ssl.google.com/android/eclipse/ را در فیلد روی صفحه وارد کنید، روی دکمه افزودن کلیک کنید، کادر مربوط به نصب مؤلفه ابزارهای توسعه دهنده را علامت بزنید. بر روی دکمه Next کلیک کرده و مجوز نسبی را برای استفاده می پذیرد.

سپس از بخش های مختلفی که در ویرایشگر برنامه پیدا می کنید برای شروع برنامه نویسی برنامه های خود استفاده کنید: در سمت چپ لیست تمام پروژه ها را خواهید دید. در پایین یک نوار زبانه وجود دارد که از طریق آن می توانید اطلاعاتی در مورد برنامه ریزی خود دریافت کنید، در حالی که در سمت راست می توانید همه اعضای کلاس انتخاب شده را مشاهده کنید.

برای شروع اولین پروژه خود، روی عبارت File واقع در قسمت سمت چپ بالای پنجره کلیک کنید و از منوی ظاهر شده، موارد New و Java Project را انتخاب کنید. سپس قسمت Project name را پر کرده و نامی را که می خواهید به پروژه خود اختصاص دهید وارد کرده و بر روی دکمه Finish کلیک کنید.

در صورت تمایل، می توانید پروژه برنامه خود را با کلیک بر روی منوی File، در بالا سمت چپ، انتخاب آیتم Save Ad، با نشان دادن p ذخیره کنید. موقعیت و نامی که می خواهید به فایل  آموزش برنامه نویسی خروجی اختصاص دهید و دکمه OK را فشار دهید.

توجه داشته باشید که Eclipse IDE برای کارکرد نیاز به نرم افزار جاوا دارد که روی رایانه شما نصب شده باشد. اگر این مورد روی رایانه شخصی شما وجود ندارد، می توانید با دنبال کردن آموزش من به نحوه نصب جاوا به راحتی با آن کنار بیایید. با این حال، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد Ecplise، توصیه می‌کنم راهنمای من را که به طور خاص بر نحوه برنامه‌نویسی در جاوا متمرکز است را مطالعه کنید.

نحوه برنامه نویسی با ویژوال استودیو

ویژوال استودیو

برنامه دیگری که می توانید به برنامه اندروید مراجعه کنید ویژوال استودیو است: این ابزاری است که توسط مایکروسافت در دسترس است. این برنامه رایگان است، برای ویندوز و macOS در دسترس است و به شما امکان می‌دهد نه تنها برای اندروید، بلکه برای سایر پلتفرم‌ها نیز برنامه بسازید. از زبان های برنامه نویسی مختلف پشتیبانی می کند و رابط کاربری نسبتاً کاربردی دارد.

برای استفاده از آن، به وب سایت برنامه بروید و  آموزش برنامه نویسی روی دکمه دانلودی که در ورودی انجمن پیدا می کنید کلیک کنید.

programmingadult...
ما را در سایت programmingadult دنبال می کنید

برچسب : آموزش برنامه نویسی , نویسنده : programmingadult programmingadult بازدید : 149 تاريخ : چهارشنبه 12 بهمن 1401 ساعت: 18:12

خبرنامه